Elektronikus napló
Tisztelt Szülők!
Tájékoztatom Önöket, hogy iskolánkban elektronikus naplót használunk, mely a partnerek számára többféle információt tesz láthatóvá. 2018. szeptember 1-től az eKréta elektronikus napló váltja fel az előző tanévben használt naplót. Iskolánk felületét az alábbi úton érhetik el:
Az elektronikus naplóban nyomon követhetik gyermekük órarendjét, tanulmányi előmenetelét és hiányzásait, láthatják félévi és év végi értesítőjét. A tájékozódás a szülők kötelessége.
TANULÓI felhasználó név és jelszó
A felhasználói név tanulók esetében a tanuló úgynevezett oktatási azonosítója (11 számjegy), a kezdőjelszó a rendszerben generált betű-szám kombináció.
A tanuló oktatási azonosítója megtalálható pl. a diákigazolvány fényképes oldalán (Azonosító szám)
GONDVISELŐI felhasználó név és jelszó
A felhasználói név a gondviselő nevének betűiből generált kombináció, sok esetben megegyezik vagy nagyon hasonlít a korábbi felhasználói névre.
A kezdőjelszó a rendszerben generált betű-szám kombináció.
A jelszó megváltoztatása
Az első bejelentkezés után érdemes a jelszót megváltoztatni az illetéktelen bejelentkezések elkerülése érdekében. A weblap menüje fölött jobb oldalt található a tanuló neve vagy gondviselő esetén a tanuló és gondviselő neve. Erre kattintva a megjelenő helyi menüben válasszuk a profilbeállítások pontot.
A profilbeállítás menüben kattintson a Jelszó megváltoztatása feliratra, majd a megjelenő képernyőn adja meg először a régi jelszavát, majd alatta az új jelszót kétszer!
A jelszó csak a Mentés gomb megnyomása után változik meg!
Kilépés a rendszerből
A weblap menüje fölött jobb oldalt a tanuló neve (gondviselő neve) feliratra kattintva a megjelenő helyi menüben a Kijelentkezésre kattintva léphet ki a rendszerből.
Kérjük, hogy a papíron kiosztott belépési adatokat jól őrizzék meg, a jelszavukat jegyezzék meg és gondoskodjanak a védelméről. Nyomatékosan kérjük, hogy a belépési oldalon található „gondviselői jelszó igénylése” gomb használatát egyelőre mellőzzék: megtöbbszörözi a gondviselőket és ellehetetleníti az adminisztráció munkáját. Az itt beérkező kérelmeket egyelőre nem tudjuk fogadni, feldolgozni. Rendkívüli esetben természetesen továbbra is segítünk.
Köszönjük eddigi türelmüket! Reméljük, ez az új rendszer is elnyeri a tetszésüket és a telefonos applikáció révén naprakészek lehetnek gyermekeik iskolai előmenetelében!
Dunakeszi, 2018. szeptember 20.
Papné Szalai Csilla